به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا گفت: ارائه اعداد و ارقام مبنی بر برخورد با متخلفان اقتصادی، برای مردم قانع کننده نیست و باید نتیجه عملکرد دستگاه های ناظر بر بازار، موجب تثبیت و کاهش قیمت ها شود.
وی افزود: علاوه بر دریافت گزارش های متعدد از وضعیت بازار و کاهش قدرت خرید مردم، خودم نیز از نزدیک به بررسی قیمت ها و نحوه عرضه و تقاضا می پردازم و ورود قاطع مسئولان امر را برای تنظیم و کنترل بازار ضروری می دانم.
وی با تبریک 16 آذر روز دانشجو، قرار گرفتن در اختیار جناح های سیاسی یا دشمن را آفت قشر دانشجو دانست و بیداری سیاسی و بصیرت دینی را برای دانشجویان لازم شمرد.
حافظ نیا ادامه داد: دانشجویان باید با ارائه تحلیل درست سیاسی و اجتماعی از وضعیت منطقه و کشور و با انتقال ارزش ها و آرمان های نظام به جامعه، برای شکل گیری تمدن اسلامی و تعالی ایران عزیز گام های بلند بردارند.
امام جمعه آستارا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترویج نماز، دستگاه های اداری آستارا را به ادای تکلیف در این راستا فراخواند و بر نقش آفرینی اداره آموزش و پرورش در این رابطه تاکید کرد.
حافظ نیا بیان کرد: اداره ها و نهادها مظاهر حاکمیت اسلامی هستند و باید نماز جماعت در آنها جدی گرفته شود و سهل انگاری در ادای این فریضه، هرگز قابل چشم پوشی نیست.
به گزارش ایرنا با تدبیر دفتر امام جمعه آستارا و برای دسترسی آسان مردم به مسئولان این شهرستان، میز خدمت در مصلی دایر شده و هر هفته دو یا سه نفر از مسئولان با استقرار در آن، به سئوالات و مطالبات مردم و نمازگزاران پاسخ می دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.