به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری این دیدار، طرفداران دو تیم از نقاط مختلف شهر رشت و حتی شهرهای مجاور با در دست داشتن پرچم های قرمز ( مخصوص تیم سپیدرود) و پرچم های آبی ( مخصوص تیم استقلال تهران) خود را به ورزشگاه سردارجنگل رشت محل برگزاری این مسابقه رسانده تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.
این امر باعث شده تا رشت رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد و طرفداران دو تیم با در دست داشتن پرچم های تیم های محبوب خود، رشت را به رنگ سرخابی درآوردند تا این شهر جلوه خاصی را پیدا کند.
البته با توجه به میزبانی سپیدرود، طرفداران این تیم بسیار بیشتر از آبی پوشان پایتخت هستند و آنان با در دست داشتن پرچم های سرخ سپیدرود خود را به ورزشگاه رسانده تا علاوه بر تماشای این دیدار حساس از نزدیک ، مشوق تیم خود نیز باشند.
غیر از پرچم های قرمز و آبی که مربوط به تیم های سپیدرود و استقلال تهران است، کلاه، هدبند ، مچ بند و شپیپورهای قرمز و آبی نیز در دستان طرفداران دو تیم است که این امر باعث شده تا فروشندگان این لوازم نیز روز پر رونقی را پشت سر بگذارند.
به جز وسایل مربوط به دو تیم ، فروش انواع ساندویچ ، تخمه ، آب معدنی و آب میوه نیز رواج خوبی در بیرون درب و همچنین داخل ورزشگاه سردارجنگل رشت پیدا کرده تا تماشاگران با خوردن این وسایل، خود را تا زمان برگزاری این دیدار مشغول و آماده کنند.
جاده نامناسب منتهی به ورزشگاه سردارجنگل رشت و همچنین بارش پراکنده باران ، تا حدی در تعداد تماشاگران حاضر در بازی امروز تاثیرگذار خواهد بود اما با این وجود، تماشاگران دو تیم از ساعت حدود 9 صبح خود را به ورزشگاه رسانده تا با تهیه بلیط بتوانند وارد ورزشگاه سردارجنگل شوند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.
بلیط فروشی این مسابقه نیز طبق هماهنگی های انجام شده از ساعت 10 صبح امروز آغاز و درب ورزشگاه نیز دقایقی پس از آن ، به روی طرفداران دو تیم گشوده شد تا تماشاگران بتوانند خود را به داخل ورزشگاه رسانده و منتظر آغاز این بازی باشند.
به گفته مسئولان هیات فوتبال استان گیلان، تا قبل از آغاز این بازی حساس ، برنامه های متنوعی برای طرفداران دو تیم تدارک دیده شده تا آنان احساس خستگی نکنند که این برنامه ها شامل پخش سرود و برنامه های طنز است که توسط هنرمندان گیلانی و هنرمندان کشور اجرا می شود.
همچنین طبق اعلام روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان و با توجه به قانون سازمان لیگ برتر فوتبال، فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه سردارجنگل رشت به طرفداران استقلال تهران داده خواهد شد و از ورود بیش از این ظرفیت تماشاگران آبی پوشان پایتخت، جلوگیری می شود.
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز قضاوت بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران به حسین زرگر سپرده شد که محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا مدیر روستا ، به عنوان کمک داور زرگر را در این دیدار همراهی خواهند کرد.
علی میرغفاری نیز به عنوان داور چهارم در بازی تیم های سپیدرود و استقلال تهران حضور خواهد یافت و ابوطالب طاهریان هم از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، به عنوان ناظر گروه داوری این دیدار مهم انتخاب شد.
تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، استقلال تهران با 21 امتیاز از 13 مسابقه در مکان پنجم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز از 14 مسابقه در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.