رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور که در تهران جریان داشت، گیلانیان موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، در وزن سوم ( 53- کیلوگرم) ، مهسا پورمیرزایی تکواندوکار شایسته گیلانی با درخشش خود برابر تمامی حریفانش به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی کشور را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد.
وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های وزن پنجم( 62- کیلوگرم) تکواندو بانوان جوان و بزرگسال کشور، صدیقه سادات رضازاده از استان گیلان پس از ورزشکاری از کردستان، عنوان نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره را بر گردن آویخت.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: در پایان رقابت های وزن ششم (67- کیلوگرم) محدثه محمودی پس از تکواندوکارانی از استان های مازندران و تهران، روی سکوی سوم قرار گرفت و به مقام سوم دست یافت تا مدال برنز این وزن را کسب کند.
رقابت های تکواندو قهرمانی بانوان جوان و بزرگسال کشور که با حضور 365 بانوی هوگوپوش از استان های مختلف کشور در تهران برگزار شده بود، چهارشنبه شب با معرفی نفرات برتر در هشت وزن پایان یافت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.