به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران عصر روز جمعه هفته جاری 16 آذر ماه در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
به طور حتم هر دو تیم برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز این بازی رو در روی هم قرار خواهند گرفت اما تیم سپیدرود برای فرار از انتهای جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارد و آبی پوشان پایتخت نیز برای رسیدن به تیم های صدر جدولی به فکر کسب سه امتیاز این مسابقه است.
با توجه به برگزاری این دیدار در رشت به طور حتم طرفداران سپیدرود از این بازی استقبال خوبی خواهند داشت و پس از مدت ها شاهد حضور گسترده طرفداران این تیم در ورزشگاه خواهیم بود که این امر سبب می شود تا سرخپوشان رشتی با حمایت طرفداران خود بهتر و با روحیه مناسب تر مقابل استقلال قرار گیرند.
با این وجود علی کریمی و یارانش مترصد پیروزی در این دیدار خانگی هستند تا علاوه بر کسب پیروزی در هفته آخر دور رفت رقابت های لیگ برتر ، فاصله خود را با تیم های بالاتر از خود در انتهای جدول کاهش دهند و تا حدی از انتهای جدول جدا شوند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در آخرین دیدار خانگی خود نتیجه بسیار ضعیفی کسب و برابر تیم نفت مسجد سلیمان متحمل شکست شد، دوست ندارد این اتفاق در دیدار برابر استقلال نیز رقم بخورد و آنان فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی سخت و حساس فکر می کنند.
یاران علی کریمی هفته گذشته با کسب نتیجه مساوی 2 بر 2 برابر تیم نساجی مازندران در دربی شمال کشور در قائمشهر ، با یک روحیه مناسب رو در روی تیم استقلال قرار می گیرند.
البته گرچه تیم سپیدرود یک امتیاز ارزشمند در قائمشهر کسب کرد اما این بازی تلفات نیز برای ارتش سرخ گیلان داشت چون میلاد شیخ سلیمانی مدافع مستحکم این تیم با کارت قرمز مواجه و حضور در دیدار برابر استقلال تهران را از دست داد.
همچنین علی عباسی دیگر بازیکن تیم سپیدرود مصدوم شد و این بازیکن نیز نمی تواند به دیدار برابر استقلال برسد و ضمن این کنه حسین کعبی و یکی دو بازیکن دیگر سرخپوشان رشتی با آسیب دیدگی مواجه اما در تمرینات حضور یافته اند تا شرایط لازم برای دیدار مقابل استقلال را بدست بیاورند.
گرچه تیم سپیدرود برابر استقلال تهران یک بازیکن محروم و حداقل یک بازیکن مصدوم دارد، اما کادر فنی و سایر بازیکنان این تیم مترصد هستند با ارایه یک بازی زیبا، به برتری نیز برسند تا نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر را با پیروزی به اتمام برسانند.
اما تیم فوتبال استقلال تهران که طی چند دیدار اخیر خود هماهنگ تر شده و بازی های بهتری را نسبت به اول فصل به نمایش می گذارند ، برای کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه رو در روی تیم سپیدرود قرار خواهند گرفت تا با کسب سه امتیاز این بازی، همچنان جز مدعیان لیگ برتر باشد.
یاران وینفرد شفر هفته گذشته توانستند در یک بازی برتر برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند تا این تیم نیز با روحیه خوب در ورزشگاه سردارجنگل رو در روی سرخپوشان رشتی قرار گیرند.
فصل گذشته که تیم استقلال شرایط خوبی نداشت و علیرضا منصوریان از سرمرییگری این تیم کناره گیری کرده بود، بدون سرمربی و در رشت به مصاف سپیدرود رفته بود و توانست این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد که پس از آن، شفر آلمانی هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفت.
این مربی آلمان و آبی پوشان پایتخت که در بازی های خارج از خانه نیز نتایج خوبی را کسب کرده اند، هم اینک مترصد پیروزی در این دیدار خارج از خانه برابر سپیدرود هستند تا با کسب این سه امتیاز و همچنین پیروزی در بازی عقب افتاده خود بتوانند جزء تیم های صدر جدولی قرار گیرند.
به هرحال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که دیدار سخت و حساس سرخپوشان رشتی و آبی پوشان پایتخت به کجا می انجامد آیا یاران علی کریمی در بازی خانگی به پیروزی دست خواهند یافت و یا یاران وینفرد شفر نیز برای دومین بار متوالی سپیدرود را در رشت شکست خواهند داد و شاید هم این بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.
البته کسب نتیجه مساوی در این دیدار برای هیچ یک از دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران خوشایند نیست چون تیم سپیدرود فقط با پیروزی می تواند فاصله اش را با تیم های بالاتر از خود در انتهای جدول رده بندی کاهش دهد و همچنین استقلال نیز فقط با پیروزی می تواند خود را به تیم های صدر جدولی نزدیکتر کند.
تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم ، استقلال تهران با کسب 21 امتیاز از 13 مسابقه در مکان پنجم و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با کسب 10 امتیاز از 14 مسابقه در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.