به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ، میرشمس مومنی زاده ، در جلسه پژوهش و فنآوری پژوهش و تولید علم را بسترساز توسعه خواند و اظهار داشت: باید با اهتمام و توجه بیشتری به این مقوله پرداخته شود و با توجه به هفته ای که به نام پژوهش نام گذاری شده، جامعه و افکار عمومی را نیز بدین سمت و سو سوق دهیم.
همچنین بر اساس گزارش دیگری از این پایگاه اطلاع رسانی فرماندار رشت در جلسه شورای مهارت آموزی ، با اشاره به لزوم رفع معضل همه گیر بیکاری خاطرنشان کرد: با حمایت از تولید و سرمایه گذاری و تلاش در جهت جذب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر میتوانیم در جهت اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش تولید گام های موثر برداریم.
وی همچنین افزود: با حفظ و توسعه ظرفیت های کشاورزی ، گردشگری و فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی و تولیدی، می توانیم به اشتغال درشهرستان کمک کنیم .
فرماندار شهرستان رشت نظام آموزشی فعلی را نیازمند پاره ای از تغییرات عنوان و خاطرنشان کرد: نظام آموزشی باید به گونه ای تغییر یابد که دانش آموزان ودانشجویان در مقاطع متوسطه و عالی وحتی در دوره خدمت نظام وظیفه با کسب مهارت های لازم به یک کارآفرین موفق بدل شوند .
مومنی زاده ، در ادامه با اشاره بر لزوم توانمندسازی منابع انسانی افزود: باید بتوانیم با اهتمام بیشتر شاهد یک تحول اساسی در توسعه ی مهارت آموزی باشیم .
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.