اسماعیل نورصالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ضرب و شتم همراه یک بیمار بستری توسط نگهبان در یکی از بیمارستان های خصوصی رشت از طریق فیلمی توسط شهروندان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گزارش و از سوی روابط عمومی پی گیری و به واحد نظارت این دانشگاه ارجاع داده شد که بلافاصله از طریق معاونت درمان دانشگاه به بیمارستان مربوطه تذکر داده شد.
وی افزود : این بیمارستان خصوصی نیز با تشکیل پرونده ای موضوع را مورد بررسی قرار داد که در نتیجه بررسی ها
نگهبان از بیمارستان اخراج و پرونده تخلف یاد شده نیز برای کارشناسی نهایی از سوی اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در دست بررسی قرار داده شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان بیان داشت: این دانشگاه هیچ گونه مماشاتی برای برخورد با متخلفان ندارد و با متخلفان در حوزه بهداشت و درمان برخورد قانونی انجام می دهد.
وی اظهار داشت: مردم می توانند یا به صورت حضوری و یا از طریق سامانه 190 همه شکایات خود را برای رسیدگی اعلام کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز عصر روز گذشته (دوشنبه) در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم در یکی از بیمارستان های خصوصی در رشت از بررسی موضوع و برخورد با متخلفان در صورت اثبات تقصیر سخن گفته بود.
طلعت کاویانی بیان کرده بود که پایبندی به اخلاق حرفه ای از ارزش های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان است.
بر اساس آخرین آمار استان گیلان دارای 36 بیمارستان دولتی و خصوصی، یک هزار و 450 پزشک عمومی، 900 متخصص در رشته های مختلف و 500 دندانپزشک است. در زمان حاضر، 6 هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان مشغول به کار هستند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.