مهدی ولی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که وظیفه جمعیت هلال احمر برای یافتن مفقودان 72 ساعت از زمان مفقودی است اظهار داشت : با گذشت 11 روز جستجو برای یافتن پیکر یکی از سرنشینان خودروی سقوط کرده در رودخانه رودبارچیر شهرستان فومن همچنان ادامه دارد .
وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان فومن و افراد محلی برای یافتن پیکر این جوان در جستجو هستند که تا یکی دو روز آینده با متقاعد کردن خانواده این جوان از سوی مسئولان محلی این جستجو پایان خواهد یافت.
ولی پور با یادآوری اینکه یک خودرو پراید سوم ماه جاری در رودخانه ای در منطقه رودبارچیر شهرستان فومن سقوط کرد که در جریان این سقوط ، دو خانواده برای مفقودی عزیزانشان اقدام کرده اند، افزود: پیکر یکی از دو سرنشین خودرو، پنجم آذرماه پیدا شد.
علی مقصودی معاون خدمات شهر شهرداری کلانشهر رشت نیز با اشاره به حضور تیم غواصی سازمان آتش نشانی این کلانشهر در روز گذشته برای یافتن جسد فرد مفقود شده سیل فومن گفت: آتش نشانان غواص بالغ بر 9 کیلومتر از بستر این رودخانه را غوص زدند و به کاوش بستر های غیر قابل دسترس پرداختند اما متاسفانه پیکر جوان مفقود شده پیدا نشد.
امدادگران جمعیت هلال احمر یک روز بعد از حادثه، خودروی سقوط کرده را در پنج کیلومتری محل سقوط پیدا کردند.
آبگرفتگی ناشی از بارش باران و نبود دید کافی از مسیر، علت سقوط این خودرو عنوان شد.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.