به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار از هفته سیزدهم این رقابت ها عصر دوشنبه دو تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت و الماس اسالم تالش در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
در این مسابقه به میزبانی سپیدرود در رشت ، این تیم نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در این دیدار به پیروزی برسد و سرانجام با حریفش که تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد.
از طرف دیگر تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش در این دیدار همپای میزبان خود ظاهر شد و با کسب نتیجه مساوی در این بازی خارج از خانه ، یک امتیاز بر اندوخته های خود افزود تا همچنان در رتبه سوم جدول رده بندی این دوره از رقابت ها قرار گیرد.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته سیزدهم این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان دخانیات و پرسپولیس رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا این تیم با کسب این پیروزی ، همچنان در رده چهارم جدول این مسابقات قرار داشته باشد.
اما در پرگل ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، تیم های خزر لنگرود و وحدت ماسال رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال وحدت ماسال موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک میزبان خود خزر لنگرود را شکست دهد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با کسب 29 امتیاز از 11 مسابقه در صدر جدول ، تیم نوجوانان شهرداری رشت نیز با انجام 11 مسابقه و کسب 27 امتیاز در رتبه دوم و تیم الماس اسالم تالش نیز با کسب 23 امتیاز از 12 مسابقه سوم است.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 11 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.