به گزارش خبرنگار ایرنا ، مریم بخشی عصر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه تخصصی رسانه و ورزش گیلان در رشت اظهار داشت: برای رشد و ارتقاء در همه زمینه ها، نیازمند نقدهای منصفانه هستیم چون در اکثر اوقات نقاط ضعف مشاهده نمی شود که این امر را باید به طور منصفانه و برای پیشرفت آن حوزه گوشزد شود.
وی افزود: در حوزه ورزش نیز تمامی نقدهای منصفانه و همچنین راهکارها را مورد پذیرش قرار می دهیم چون این نقدها باعث پیشرفت می شود اما گاهی اوقات نیز عدم شناخت کافی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان گیلان باعث نقد می شود که در این راستا ما باید تلاش کنیم تا عملکرد خود را به طور کامل انعکاس دهیم.
وی به نقش کارگروه تخصصی رسانه و ورزش در گیلان اشاره و بیان کرد: هم اینک 10 کارگروه در اداره کل ورزش و جوانان گیلان تشکیل شده که کارگروه تخصصی رسانه و ورزش یکی از آنان است که در این کارگروه از دانش و تجربه خبرگان ورزش و نخبگان امر رسانه و مطبوعات ، برای سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوب تر در این اداره استفاده خواهیم کرد.
بخشی ادامه داد: هدف و انتظار ما این است که با کمک رسانه های گیلان، حق ورزش این استان را بگیریم و در این راستا باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم که در این امر به طور حتم پیشنهادهای افراد این گارگروه تخصصی بسیار مهم و حائز اهمیت است.
در اولین کارگروه تخصصی رسانه و ورزش استان با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان شش خبرنگار، تهیه کننده و مدیر مسئول رسانه های گیلان حضور داشتند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.