به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین صفوی روز شنبه در نشست تشکیلاتی کانون تشکل اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت افزود: لازمه تحقق این مهم آن است که مدیران با روحیه جهادی می توانند دانشگاه آزاد اسلامی را از حالت رخوت چه در حوزه علمی و چه در حوزه سیاسی نجات دهند و بحمداله هم اکنون این نگاه در هیات امنا و مدیران سازمانی دانشگاه حاکم است.
وی اضافه کرد: اعتقاد دارم هر چقدر نسبت به توسعه کمی و کیفی کانون های تشکل های سیاسی و فرهنگی در فضای دانشگاه همت شود ، موجبات افزایش انگیزه و روحیه فرهنگی را فراهم کرده و راهگشای موفقیت های ارزشمند فرهنگی در دانشگاه است.
وی اظهار کرد: هم اکنون استقبال از فعالیت های سیاسی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی زیاد شده و با این نگاه، آینده خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.
حجت الاسلام صفوی با بیان اینکه مدیران دانشگاه آزاداسلامی باید در مقام عمل انقلابی بودن و روحیه جهادی خود را نشان دهند، اضافه کرد: این انتظار می رود که مدیران دانشگاه آزاد اسلامی که از نیروهای ارزشی هستند، بتوانند با کاری موثر در برآورده کردن آرمان ها و مطالبات مقام معظم رهبری که قطع یقین موجب سعادت دنیوی و اخروی همگان است، بیش از پیش موفق باشند.
مسئول تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد استان گیلان نیز در این نشست گفت: دانشگاه آینه تمام قد علم و تفکر جامعه محسوب می شود، از این رو جامعه دانشجویی امروز از روشنگری‌های سیاسی بسیار بالایی برخوردار است.
دکتر عمران علیزاده افزود: تربیت دانشجوی انقلابی، متخصص انقلابی و مدیر انقلابی اولویت نخست دانشگاه در نگاه مدیران سراسر ایران اسلامی بویژه در استان گیلان است.
دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز گفت: تشکیل و راه اندازی تشکل های اسلامی سیاسی در این واحد دانشگاهی دارای اولویت بوده و تاکنون مورد استقبال خوب دانشجویان قرار گرفته است.
در ادامه این نشست هریک از دیگر اعضا نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را در زمینه تقویت فعالیت تشکیلاتی تشکل های اسلامی و سیاسی عنوان کردند.
حدود یک هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.