به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در این مراسم گفت: ورزشکاران گیلانی در طول سال مقام های ارزشمندی کسب می کنند که طی ماه گذشته نیز این تعداد از ورزشکاران موفق به کسب مقام های ارزشمندی شدند.
مریم بخشی افزود: در این بین می توان به مدال با ارزش جهانی کاراته توسط سارا بهمنیار اشاره کرد که این کاراته کار جوان گیلانی توانست در مسابقات جهانی اسپانیا مدال برنز را کسب کند و این مدال اولین مدال جهانی کاراته تاریخ بانوان گیلان و سومین مدال جهانی بانوان ایران محسوب می شود.
بخشی اضافه کرد: این در حالی است که این کاراته کار شایسته گیلانی برای اولین بار در تیم ملی بانوان بزرگسال حضور یافت که اولین حضورش همراه با شرکت در مسابقات جهانی بود و سرانجام توانست مدال برنز را برای ایران به ارمغان بیاورد.
وی ادامه داد: همچنین مشتزنان نوجوان گیلانی موفق شدند برای اولین بار عنوان قهرمانی کشور را کسب کنند که این هم یکی از موفقیت های ارزشمند ورزشکاران گیلانی محسوب می شود و همچنین موفقیت کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و درخشش قایقرانان گیلانی در مسابقات آسیایی از دیگر دستاوردهای مهم ورزشی ورزشکاران این استان طی آبان ماه بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: آرمین هادی پور یکی از ورزشکاران برجسته گیلان و کشور محسوب می شود که این تکواندوکار شایسته توانست در مسابقات مهم جهانی و بین المللی موفقیت های ارزشمندی کسب کند.
در پایان این مراسم نیز از سکینه مرادی ، هرمز فتحی نیا و رضا رییسی مربیان قایقرانی ، ایلیا نادرنژاد ، آتنا رئوفی، نادر عیوضی ، الناز شفیعیان، پریسا محمدزاده، مهسا آذری و نجف کارگرپور از رشته قایقرانی تجلیل شد.
آرمین هادی پور در رشته تکواندو، مرتضی رمضانی مربی ووینام ، احمد نیک کار ورزشکار رشته ووینام ، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، سارا بهمنیار از رشته کاراته، فاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته ، مهدی پوررهنما رشته پاراتکواندو، کیانا ادیب فر از رشته شمشیربازی و اعضای تیم مشتزنی نوجوانان گیلان دیگر ورزشکارانی بودند که مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.