به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دوشنبه از هفته یازدهم گروه دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به میزبانی فومن، در یک هوای ابری و سرد برگزار شد؛ تیم شهرداری در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک برابر آرمان گهر سیرجان به پیروزی دست یافت.
تیم فوتبال شهرداری فومن که تاکنون در رقابت های لیگ دسته دوم نتایج خوبی کسب نکرده ، در این دیدار قدرتمند ظاهر شد و با انجام یک بازی هجومی و هماهنگ و به ثمر رساندن سه گل و دریافت تنها یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را کسب کرد.
گرچه شهرداری فومن با این پیروزی نیز همچنان بین تیم های انتهای جدولی گروه خود قرار گرفت، اما این تیم با این پیروزی علاوه بر آنکه فاصله اش را با تیم های بالاتر از خود کاهش داد، از لحاظ روحی نیز بازیکنان این تیم شرایط مطلوبی پیدا کردند.
تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه دوم، تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب 11 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.