به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان برابر سردار بوکان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و تیم چوکا نیز در تالش با نتیجه یک بر صفر مس نوین کرمان را مغلوب کرد.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان که تاکنون در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم نتایج خوبی را کسب کرده، برای به دست آوردن صدر جدول و برای پیروزی در بوکان رو در روی تیم سردار این شهر قرار گرفت.
داماشی ها که هفته گذشته در رشت موفق به شکست تیم شهرداری بم شده بودند، با هدف پیروزی برابر سردار بوکان پا به میدان گذاشتند تا با ادامه روند صعودی در صدر جدول گروه خود قرار گیرند.
در این دیدار از گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور تیم داماش در همان دقایق اولیه به گل برتری دست یافت و توانست در دقیقه چهارم توسط جابر نصیری دروازه میزبان خود را باز کند.
اما در نیمه دوم تیم سردار بوکان برای رهایی از شکست خانگی مقابل داماش گیلان، یک بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و موفق شد در دقیقه 59 توسط فریور محبی به گل مساوی دست یابد.
با توجه به این نتیجه حاصل شده، تیم داماش گیلان از این دیدار سخت و خارج از خانه، یک امتیاز با ارزش کسب و همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.
کادر فنی ، بازیکنان و همچنین طرفداران تیم فوتبال داماش گیلان امیدوار هستند که در پایان این رقابت ها بتوانند جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کنند و به همین دلیل این تیم در دیدارهای خارج از خانه نیز برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز به میدان می رود.
البته با توجه به شرایط جدول ، کسب رتبه اول و یا دوم برای تیم فوتبال داماش گیلان در پایان رقابت های این فصل لیگ دسته دوم، دور از دسترس نیست و طرفداران این تیم امیدوارند که سرانجام این اتفاق مهم و خوشایند رخ دهد تا داماشی ها بار دیگر بازی در لیگ دسته یک را تجربه کنند.
اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که به همراه تیم داماش در گروه اول این مسابقات قرار دارد ، در هفته یازدهم این رقابت ها در تالش پذیرای مس نوین کرمان بود.
تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار خانگی با نتیجه یک بر صفر برابر تیم انتهای جدولی مس نوین کرمان به برتری رسید تا این تیم نیز همچنان روند صعودی خود در رقابت های لیگ دسته دوم را طی کند.
چوکا نیز همانند داماشی ها امیدوارند که در پایان رقابت های فصل جاری بتوانند یکی از مقام های اول یا دوم گروه خود را کسب و شانس حضور در رقابت های لیگ دسته اول را بدست بیاورند.
این در حالی است که هم اینک تیم فوتبال چوکا تالش فاصله چندانی با صدر جدول ندارد و هواداران این تیم نیز امیدوارند که چوکا در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم نتایج قابل قبولی را کسب کند تا شانس حضور این تیم در لیگ دسته اول کشور افزایش یابد.
هم اینک تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و در گروه اول ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 20 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه 21 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم چوکا نیز با کسب 19 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مقاومت تهران در رده چهارم جدول قرار دارد.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این رقابت ها شرایط مناسبی در جدول رده بندی گروه خود ندارد.
تیم شهرداری فومن هم اینک بعنوان یکی از تیم های انتهای جدولی گروه خود باید برای حفظ سهمیه لیگ دسته دومی خود تلاش کند که البته این امر دور از دسترس نیست.
البته تا پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور فرصت زیادی باقی است و تیم فوتبال شهردای فومن این فرصت را دارد که بتواند با کسب چند نتیجه مطلوب، به میانه های جدول گروه خود صعود کند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.