به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنعتی آستارا گفت: حمایت از تولیدکنندگان، زمینه ساز رفع بیکاری است و این سازمان در این راستا تسهیلات ارزان قیمت ارائه می دهد.
فرهاد دلقپوش افزود: امسال 295 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی آستارا اختصاص یافت که به رونق و تقویت چرخه تولید کمک خواهد کرد.
وی بیان کرد: رونق تولید، حفظ اشتغال و فراهم کردن فرصت های شغلی از مطالبات مردم و هدف های دولت است و به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و فعال سازی صنایع راکد و طرح های نیمه تمام، باید مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عملیاتی شود.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: تامین اعتبار تامین ترانس برق مستقل شهرک صنعتی این شهرستان پیگیری می شود تا افت ولتاژ و قطع برق، به تاسیسات صنعتی خسارت وارد نکند.
ولی داداشی افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی برای مناسب سازی قیمت ها، تنوع و ارتقای کیفیت کالاهای داخلی ضروری است و مسئولان به رفع موانع تولید و تشویق مردم به خرید کالای داخلی اقدام کنند.
سعید علی الموسوی مدیر شهرک صنعتی آستارا نیز گفت: 20 واحد در این شهرک با ظرفیت اشتغال 200 نفر فعال است و در چهار سال گذشته، واحدهایی نظیر شیرآلات برنجی، کیک و کلوچه، ورق های شیروانی، برش فلزات و تولید کفش و کتانی راه اندازی شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و شهرک صنعتی این شهرستان با 20 هکتار مساحت، در سال 1387 در روستای کوهپایه ای هودول ایجاد شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.