به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد علی رضوانی نژاد روز شنبه در نشست با امام جمعه آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان اظهار داشت : کانون‌های مساجد گیلان در تحقق هدف های انقلاب اسلامی، گفتمان‌ اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی فعالیت می کنند و اداره های فرهنگی با آنها همکاری کنند.
وی ادامه داد: بیش از 50 درصد مساجد آستارا دارای کانون فرهنگی و هنری است و مسئولان آنها نوجوانان و جوانان را با تخصص و بهره گیری از زبان هنر به مساجد جذب کنند.
رضوانی نژاد افزود: پیوند کانون و مسجد سبب استفاده از ظرفیت مساجد شده است و آستارا باید بواسطه کانون‌ها با مراکز فعال فرهنگی خارج از کشور تعامل برقرار کند.
امام جمعه آستارا هم در این نشست گفت: برنامه های کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باید با محوریت نماز اجرا شود.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: مساجد پایگاه‌های مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان هستند و باید با جذب نوجوانان و جوانان، آنها را در مقابله با توطئه‌های دشمن بیمه و حمایت کنیم.
وی ادامه داد: کانون ها با تقویت برنامه های فرهنگی، عامل جذب جوانان باشند و اعضای آنها خود را به بصیرت و ایمان مجهز کنند.
دیدار با دو خانواده شهید، نشست با کارکنان اداره ارشاد و علمای اهل سنت از برنامه های مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان در آستارا بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 52 کانون فرهنگی و هنری در مساجد آن فعال است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.