اسماعیل حیدری آزاد عصر جمعه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهوری از روند بازسازی ورزشگاه تختی بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرایط موجود در بندر انزلی بیانگر آن است که تلاش های انجام شده آنگونه که باید، نتیجه بخش نبوده است.
وی افزود: بازسازی ورزشگاه تختی انزلی هم در زمانی که کشور دچار مشکلات متعدد اقتصادی بود در دستور کار قرار گرفت و این امر هزینه های بازسازی ورزشگاه را افزایش داد .
حیدری آزاد با اشاره به بازدید معاون رئیس جمهوری و استاندار گیلان از وضعیت روند بازسازی ورزشگاه تاکید کرد: اعتراض شهروندان انزلی تنها به دلیل عشقشان به تیم محبوب ملوان است .
وی افزود: مردم انزلی تا اینجای کار هم با وجود همه مشکلات پیش امده برای تیم ملوان و مشکلات ورزشگاه تختی ، پشت این تیم ایستاده و آبرو داری کرده اند.
فرماندار بندر انزلی یادآور شد: امیدواریم با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه تامین و تخصیص اعتبار برای تسریع در روند بازسازی این ورزشگاه انجام شود؛ بنده به همراه نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم که هرچه سریع تر این ورزشگاه بازسازی شود تا مردم و تیم ملوان با غرور در این ورزشگاه حضور یابند.
حیدری آزاد با اشاره به عدم استفاده مناسب از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی گفت: در تلاشیم که با برقراری روابط مناسب با مدیریت و مجموعه منطقه آزاد از منابع و منافعی که این منطقه برای شهرستان دارد، استفاده کنیم.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.