به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مرزبان غروب جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت: هدف و برنامه ریزی ما در این دیدار، روی ضد حملات بود که پس از گل نیز در چند مورد این فرصت را بدست آوردیم.
وی افزود: البته پس از گل و به خصوص در نیمه دوم سپیدرود رشت فشار زیادی را روی تیم ما آورد اما بازیکنان ما نیز به خوبی دستورات کادر فنی را انجام دادند و در چند نوبت صاحب موقعیت گلزنی شدیم و می توانستیم گل های خود را افزایش دهیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما در گذشته نتایج خوبی نگرفته، راه دشواری را پیش رو داریم اما هدف ما ماندن در لیگ برتر است و برای بقا می جنگیم.
مرزبان اضافه کرد: البته در چند دیدار گذشته نیز نتوانسته بودیم که پیروز شویم که این امر کار ما را دشوار می کرد اما با این پیروزی، روحیه بازیکنان ما بهتر و در ادامه با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد.
وی بیان کرد: بازیکنان خوبی داریم و به تیم خود نیز امیدوارم و در ادامه باید با جذب چند بازیکن تیم را ترمیم کنیم که در این راستا شریفات به نفت اضافه شد و از وجود این باریکن در آینده بیشتر سود خواهیم برد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان به تیم سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سپیدرود تیم خوبی است و علی کریمی سرمربی این تیم به خوبی کار خود را بلد است ولی سپیدرودی ها در نواختن ضربات آخر با مشکل روبرو هستند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان عصر جمعه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر میزبانش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.