علیرضا مرزبان پنجشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی بسیار سخت است چون سپیدرود به دلیل شرایط میزبانی فقط به فکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز است و ما نیز به دلیل جایگاهی که در جدول داریم فقط به پیروزی فکر می کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو تیم شروع خوبی در رقابت های لیگ برتر نداشتند، در هفته های پایانی دور رفت در اندیشه کسب پیروزی هستند تا از انتهای جدول جدا شوند که این امر باعث می شود تا تماشاگران فردا یک بازی زیبا را نظاره گر باشند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: البته هر دو تیم بازی های خوبی را به نمایش می گذارند اما متاسفانه هیچ یک نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند که این امر برای دو تیم مشکل ساز شده چون نتیجه لازم را بدست نیاورده اند.
مرزبان اضافه کرد: به هرحال بازی سختی را برابر سپیدرود رشت پیش رو داریم اما ما برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز در این دیدار پا به میدان خواهیم گذاشت.
قرار بود علیرضا مرزبان ظهر پنجشنبه در مصاحبه قبل از بازی تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در رشت حضور یابد که به دلیل دیر رسیدن تیم نفت مسجد سلیمان به رشت ، این مصاحبه انجام نشد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان عصر فردا (جمعه دوم آذر ماه) در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، سپیدرود رشت با 9 امتیاز در مکان چهاردهم و نفت مسجد سلیمان با هشت امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.