به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم معنوی با برپایی زیارت پرفیض عاشورا ، در گلزار شهدا آستان مقدس امامزاده میرزا(ع) فومن برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را گلباران کردند.
فرماندار شهرستان فومن در این مراسم گفت: بسیج، فرهنگی برخاسته از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به واسطه درایت امام راحل شکل گرفت و موجب شد تا بسیاری از ارزش های اسلامی در جامعه نهادینه شود.
محمود قاسم نژاد با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از تلاش های اثربخش و همراه با خلوص نیت بسیجیان سلحشور در طول دوران انقلاب اسلامی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیج نیاز دارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون و مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار فومن ادامه راه شهیدان را پاسخی به ایثار و از خوگذشتگی آنان دانست و افزود: امنیت و استقلال امروز ایران اسلامی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان به دست آمده و تمام مردم و مسوولان وظیفه دارند تا ادامه دهنده راه شهیدان و امام شهدا باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز اول آذرماه روز بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی نامگذاری شده و بسیجیان قهرمان و ولایتمدار همیشه ایام بصورت شبانه روزی در ایجاد امنیت و ارتقای آرامش جامعه در تلاشند و خوش درخشیده اند.
سرهنگ پاسدار حمید جانباز افزود: بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از یکصد عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با مشارکت مردم در شهرستان فومن برگزار می شود.
شهرستان فومن در غرب مرکر استان گیلان 405 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
7294 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.