منصور انصاری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه رئیس جدید اداره تعزیزات حکومتی لاهیجان به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به صلاحیت سازمانی تعزیرات حکومتی استان در حوزه های تخلفات قاچاق کالا، ارز ، بهداشت و درمان، بخش اصناف و پرونده های موضوع ماده تعزیرات بخش غیرصنفی توسط همکاران ما به جد در شهرستان ها و مرکز استان رصد می شود که بیشترین پرونده تخلفات در حوزه صنفی اتفاق رخ داده است .
وی اظهار داشت: قضات تعزیرات در شهرستان ها و مرکز استان تمام سعی و تلاش خود را به نحوی انجام می دهند که اقدامات جنبه بازدارندگی داشته باشند و اگر تخلفاتی در این حوزه ها اتفاق می افتد با رعایت قوانین با آنان برخورد کنند تا خللی در بحث اقتصاد و روند طبیعی استان پیش نیاید.
انصاری خاطرنشان کرد: گشت های مشترکی هم با دیگر ادارات نظارتی پیش بینی و برنامه ریزی شده که قضات شهرستان ها و اکیپ ما در جاهایی که احتمال دپوی کالا یا بحث احتکار و اخفای کالا وجود دارد بازدیدهایی را هم انجام می دهند و پرونده هایی تشکیل و پیگیری می شود.
وی یادآور شد: نیروهای این اداره همکاری خوبی با دیگر دستگاه های نظارتی دارند؛ مسایل و گزارش های مردمی سریع پیگیری و رسیدگی می شوند تا حق و حقوق مردم پایمال نشود.
انصاری گفت: با توجه با بازگشایی مدارس ، ماه محرم و ایام عید هم برنامه های خاصی به اجرا گذاشته که این برنامه ها به مردم اعلام می شود تا خدمت بیشتری به همشهریان انجام گیرد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اظهار داشت: تلفن 135 این اداره در کل استان فعال است و همشهریان اگر تماس و یا شکایتی داشته باشند، می توانند با این شماره تماس بگیرند و گزارش و پیامشان را به صورت شکایت و پیام ارسال کنند که سریع به آن رسیدگی می شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی و اجرای احکام است و انتظار از مردم این است که خودشان به نوعی ناظر بر عملکرد اصناف ، بازار و ماموران تعزیرات باشند و اگر قیمتی درج نشده و یا کالای تاریخ مصرف گذشته عرضه می شود ؛ موضوع با واحد بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و یا شماره 135 تعزیرات گزارش دهند.
امروز با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، ناصر جعفری به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی لاهیجان معرفی شد. شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.