سرهنگ رسول عزیزی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگردی خاص که از وجود سارق یا سارقینی مشترک نشان می داد، بلافاصله و همزمان با تحقیقات گسترده میدانی و بررسی صحنه های وقوع جرم، گشت های ویژه در این مناطق با حساسیت بیشتر و بصورت شبانه روزی مشغول به پایش منطقه شدند.
وی ادامه داد: در نهایت مامورین پاسگاه دهستان لیالستان حین گشت زنی به چند نفر مشکوک شدند که متهمان پس از رویت ماموران اقدام به فرار کردند ولی در نهایت یک نفر از آنان دستگیر و سارق 27 ساله و غیر بومی لب به اعتراف گشود.
فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: مشخص شد سارقان با شگردهایی بسیار ساده اقدام به سرقت می کردند و شهروندان با رعایت هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت به سادگی می توانستند آنان را ناکام بگذارند.

** یک راس گراز وحشی به طبیعت لنگرود بازگردانده شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: یک راس گراز وحشی در یکی از مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در این شهرستان رهاسازی و به طبیعت بازگردانده شد.
سید امین نجات به خبرنگار ایرنا افزود: یک راس گراز که توسط یکی از شهروندان علاقمند به محیط زیست نگهداری شده بود، پس از تحویل به نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود و بررسی وضعیت جسمی و اطمینان از سلامت حیوان در منطقه تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست و از زیستگاه های طبیعی استان گیلان در مجاورت تالاب انزلی رهاسازی شد.
شهرستان های لاهیجان و لنگرود در شرق استان گیلان قرار دارند.
6029 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.