گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست؛ پرسنل پاسگاه سر محیط بانی امیر کلایه لاهیجان موفق به کشف و ضبط یک قایق پارویی در تالاب امیر کلایه لاهیجان شدند همچنین یک کومه شکار غیر مجاز تخریب و حدود شش رشته دام هوایی در محدود این تالاب جمع آوری شد.
همچنین پرسنل اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان در پی گشت و کنترل حاشیه تالاب حاجی آباد لاهیجان موفق به کشف و ضبط دو قایق پارویی دیگر شدند.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا ، علی درویشی رئیس اداره حفاظت محیط زیست املش در آستانه فصل شکار پرندگان و صدور پروانه شکار عادی پرندگان آبزی و خشکی زی قابل شکار در سال 1397 اظهار داشت: بهره برداری پایدار از ذخایر و منابع زیستی و زیست بوم ها نیازمند مشارکت شکارچیان در حفاظت از تنوع زیستی و طبیعت و از الزامات توسعه پایدار و استفاده نسل های آتی از این منابع است.
وی افزود : با توجه به ظرفیت محدود زیستگاه ها و حیات وحش (پرندگان وحشی ) از شکارچیان می خواهیم با رعایت الزامات مندرج در پروانه شکار ، از شکار پرندگان حمایت شده و ورود و تیراندازی در محدوده های شکار ممنوع و مناطق حفاظت شده خودداری کرده و با مأموران یگان حفاظت اداره همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان های لاهیجان و املش در شرق استان گیلان قرار دارند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.