نماینده ولی‌فقیه در گیلان، کتاب‌های عرضه شده در چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان را دارای تنوع بسیار در بخش‌های مختلف دانست و بیان کرد: استقبال خوبی برای خرید کتاب توسط اقشار مختلف مردم از نمایشگاه کتاب استان شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان با تأکید براینکه نخستین و بهترین دوست برای انسان کتاب است، اظهار کرد: حیات طیبه انسان با کتاب افزایش می یابد.

وی بر ارتباط انسان با کتاب تاکید کرد و افزود: زندگی انسان در صورتی نشاط پیدا می کند که با کتاب رابطه ناگسستنی داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه ای به پویایی می رسد که با کتاب ارتباط داشته باشد، تصریح کرد: جامعه‌ای که دنبال کتاب و کتابخوانی باشد، پویا و با نشاط است.

آیت الله فلاحتی، کتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب گیلان را دارای تنوع بسیار در بخش های مختلف دانست و بیان کرد: استقبال خوبی برای خرید کتاب توسط اقشار مختلف مردم از نمایشگاه کتاب استان شده است.

وی در ادامه به بازدید از پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی رشت اشاره کرد و گفت: ۱۴ سال از احداث کتابخانه مذکور می گذرد و حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر توجه مسئولان استان در اتمام پروژه کتابخانه مرکزی رشت، خاطرنشان کرد: نبود اعتبارات دلیل به اتمام نرسیدن کتابخانه مذکور است.

آیت الله فلاحتی همچنین در بازدید از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت، اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کتابخانه مذکور خوب است.

وی، خواستار افزایش سرانه فضای کتابخانه‌ای در گیلان شد و بیان کرد: تلاش ویژه مسئولان مربوطه در امر مذکور حایز اهمیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.