به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دخانیات گیلان از هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول این مسابقات، عصر دوشنبه در رشت به مصاف تیم میرزاکوچک صومعه سرا رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک برابر حریفش به برتری رسید.
تیم فوتبال استقلال رشت در این دیدار برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز رو در روی تیم مرزاکوچک صومعه سرا قرار گرفت تا با پیروزی در این مسابقه ، در جدول رده بندی روند صعودی خود را ادامه دهد که در نهایت موفق به این امر شد و با کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی، به مکان چهارم جدول صعود کرد.
تیم استقلال رشت با کسب برتری برابر تیم میرزاکوچک صومعه سرا ، به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان دست یافت تا بهترین نتیجه را طی این سه هفته اخیر بین تیم های لیگ برتری گیلان کسب کند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، دیدار حساس تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و مقاومت آستارا با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.
در دیگر بازی برگزار شده نیز تیم های فوتبال شهرداری کوچصفهان و شهرداری رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری رضوانشهر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم مقاومت آستارا با کسب 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال دخانیات گیلان با کسب 25 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد، تیم های شهرداری کلاچای ، استقلال رشت و سردارجنگل گوراب زرمیخ نیز با کسب 21 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم سپیدرود رشت از هفته دوازدهم این مسابقات رو در روی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام قرار گرفت که در نهایت با نتیجه پرگل پنج بر صفر حریفش را شکست داد.
در این مسابقه که به میزبانی شهرداری خمام برگزار شد، این تیم نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت با دریافت پنج گل، یک شکست سنگین خانگی را متحمل شد و در نقطه مقابل تیم سپیدرود رشت با این پیروزی خارج از خانه به تیم های صدر جدولی نزدیک تر شد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان گیلان، تیم آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر صفر وحدت ماسال را شکست داد و تیم الماس اسالم با یک گل خزر لنگرود را مغلوب کرد.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار بندرانزلی و فراز لاهیجان به مصاف هم رفتند که دو تیم در نهایت در این بازی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با کسب 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم نوجوانان الماس اسالم با کسب 19 امتیاز دوم است ، شهرداری رشت و دخانیات گیلان با کسب 18 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند و سپیدرود رشت با کسب 17 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، 11 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.