جلسه بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های باز آفرینی شهری در سطح استان گیلان با حضور کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان ، علی خاوری سرپرست راه و شهرسازی گیلان ، مدیران شهرداری و فرمانداری رشت و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در این جلسه در خصوص چگونگی تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های بازآفرینی شهری، برگزاری ستادهای شهرستانی و استانی بازآفرینی شهری ، جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در فرایند بازآفرینی شهری، چگونگی ارتقا کیفیت زندگی در بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی استان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در خصوص پیگیری تامین منابع یارانه سود تسهیلات اعطایی بافت های فرسوده که از تعهدات دولت است، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید شد.

ضمناً در این جلسه در خصوص لزوم ورود و اقدام مشترک دستگاه‌ها به منظور توانمند سازی بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی ، هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت پذیرفت.

در پایان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی خود را جهت طرح موضوعات و فعالیت‌های ویژه بازآفرینی شهری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نیز کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.