سیامک فراهانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: بازیکنان داماش در دیدار برابر شهرداری بم خوب ظاهر شدند و به آنچه استحقاقش را داشتند، دست یافتند.
وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بازی خوبی را برابر شهرداری بم ارایه کنیم که سرانجام با پیروزی برای تیم ما همراه بود و خوشحالم که بازیکنان داماش فوتبالی را ارایه کردند که در حد شخصیت فوتبال رشت و داماش بود.
وی بیان کرد: در این دیدار نیز بازیکنان داماش تلاش زیادی را انجام دادند و با زحمتی که کشیدند سرانجام با پیروزی در این دیدار ، به حق خود رسیدند که خدا هم کمک کرد تا به آنچه شایسته اش بودند دست پیدا کنند.
سرمربی داماش گیلان اضافه کرد: البته ما باید روند رو به رشد خود را ادامه دهیم چون هدف ما صعود به رقابت های لیگ دسته اول کشور است که امیدواریم در نهایت به این خواسته خود دست یاببم.
فراهانی با تشکر از هواداران تیم داماش خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته های آینده نیز در بازی های خود نتایج لازم را کسب کنیم تا با صعود به لیگ دسته اول ، دل این هواداران خونگرم داماش را شاد کنیم.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری بم عصر دوشنبه در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه 2 بر صفر برابر شهرداری بم به پیروزی دست یافت.
تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 19 امتیاز پس از تیم خوشه طلایی ساوه 20 امتیازی در رده دوم جدول گروه اول این رقابت ها قرار دارد و تیم شهرداری بم نیز با 14 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.