به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بهارمست شامگاه دوشنبه در ارایه گزارش خود در جمع اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: ساخت ایستگاه آتشنشانی، قرارداد مطالعات تراموا، تامین و اجرای روکش بالای دهنه در منطقه سه رشت، جمع آوری آب های سطحی از جمله این قراردادها است.
وی با بیان این که شهرداری رشت طی سال های اخیر 100 میلیارد تومان در پروژه هدایت آب های سطحی هزینه کرد، اظهار داشت: کارهای بزرگی مانند هدایت آب های سطحی بایستی دیده شود ، اینطور نیست که در شهرداری رشت کاری انجام نمی گیرد.
سرپرست شهرداری رشت با بیان این که 20 دستگاه به زودی به ناوگان اتوبوس های این کلانشهر اضافه می شود و 21 دستگاه دیگر نیز در حال بازسازی است، خاطر نشان کرد: تا یک ماه آینده ناوگان اتوبوس در رشت به 80 دستگاه خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت ماهانه 16 میلیارد تومان حقوق توسط شهرداری رشت اضافه کرد: این مبلغ که یک جا در حساب شهرداری این کلانشهر نیست، اگر اول ماه پرداخت حقوق ها را آغاز کنیم تا 16 و 17 ماه
ادامه دارد.
وی اظهار داشت: زمانی که سرپرستی شهرداری رشت را پذیرفتم در تاریخ31 تیرماه امسال، با منفی 76 درصد درآمد مواجه بودیم و حدود 24 درصد از بودجه شهرداری محقق شده بود، حدود 700 میلیارد تومان بدهی با امضاء و تایید مدیر مالی شامل بدهی های پیمانکاران، تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، پیمانکاران شرکت های حجمی نیز گزارش شد.
بهارمست درباره موضوع آسفالت در کلانشهر رشت نیز بیان داشت: شهرداری توان پرداخت 5 /3 میلیارد تومان برای یکهزار تن آسفالت را ندارد بایستی قیر سوبسیدی بگیریم، که برای این کار نیازمند به کمک از سوی شورا بودیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که پی گیری های لازم در مورد طرح تفصیلی انجام دادیم، خاطر نشان کرد: در مورد این طرح زحمات زیادی کشیده شد اما در ضوابط این طرح بایستی اصلاحاتی انجام گیرد.
سرپرست شهرداری رشت با اشاره به بلاتکلیفی در مورد طرح تفصیلی اظهار داشت: خیلی از افراد با نگاه این که قرار است تا اصلاحاتی در این طرح انجام گیرد، پروانه دریافت نمی کنند.
بهارمست در مورد موضوع شیرابه سراوان و پی گیری های لازم در این خصوص توضیحاتی ارایه داد.
کلانشهر رشت نیز حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.