رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت 21 آبان روز درهای باز دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دانشکده های دانشگاه گیلان میزبان عموم مردم است.
سعید رهسپار اظهار داشت : 21 آبان با هدف گسترش ارتباط میان جامعه و دانشگاه و آشنایی عموم افراد جامعه با دستاوردهای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به عنوان روز درهای باز نام گرفته که به همین مناسبت دانشگاه گیلان نیز میزبان عموم مردم است.
وی بیان داشت: دانش آموزان و آحاد مردم می توانند با حضور در دانشگاه گیلان از امکانات آزمایشگاهی، فنی، کارگاهی و غیره این دانشگاه بازدید کنند.
وی با بیان این که امروز به عنوان یک روز نمادین به عنوان روز درهای باز دانشگاه ها و مراکز پژوهشی نامگذاری شده افزود : دانشگاه گیلان در طول سال میزبان دانش آموزان و سایر مردم حتی از شهرهای دیگر به منظور آشنایی با این دانشگاه است.
رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه گیلان خاطر نشان کرد: آشنایی دانش آموزان با دانشگاه گیلان می تواند در آینده تحصیلی آنها برای انتخاب این دانشگاه برای تحصیل نقش داشته باشد.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای بیش از 560 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.