گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ماسال به ایرنا حاکیست؛ محمدجواد عامر با همراهی شهردار ماسال و در بازدید از رانش زمین در حاشیه رودخانه خالکایی این شهرستان، راهکارهای کنترل رانش و ایمن سازی نقاط شهری در مقابل رانش را بررسی کرد.
وی با اشاره به اینکه خطر رانش تیر برق و شبکه برق رسانی حاشیه رودخانه را تهدید می کند، بر لزوم جابجایی تیر برق توسط اداره برق تاکید کرد.
فرماندار ماسال همچنین در بازدید از وضعیت هدایت آب های سطحی در خیابان معلم ماسال، از شهردار ماسال خواست با اصلاح برخی از مشکلات موجود در هدایت آب های سطحی، زمینه ای فراهم تا در بارش های شدید از آبگرفتگی معابر ممانعت شود.
عامر با تاکید بر لزوم لایروبی شبکه فاضلاب شهری ماسال گفت: با توجه به اینکه شبکه فاضلاب شهر ماسال مدت ها لایروبی نشده، لایروبی آن می تواند از میزان بروز مشکلات آبگرفتگی در شهر ماسال بکاهد که پیگیری این موضوع در دستور کار فرمانداری ماسال است.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری، 52 هزار و 649 نفر جمعیت دارد که از این تعداد، 23 هزار و 630 نفر شامل هفت هزار و 521 خانوار در مناطق شهری و 29 هزار و 19 نفر شامل 9 هزار و 380 خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.
نیمه مهرماه امسال، به دنبال بارش های سیل آسا ، مناطقی از گیلان از جمله ماسال دچار آبگرفتگی شدند و شبکه آبرسانی این شهرستان همچون روستاهای گنذر، گرمخونی، توت نساء، نساء سراکه، سیاهدول، تاسکوه، ژیه کوه، لیپا، مرکیه، نظر محله، دوله کوه، میرمحله، ورمیه، تبرسرا، وره کول و طبق سر قطع شد.
دشواری های دیگری در حوزه های برق رسانی و انسداد مسیرهای دسترسی ناشی از وقوع سیلاب در این شهرستان نیز بوجود آمد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.