یونس هوشمندپور عصر سه شنبه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا، ضمن اعلام وضعیت راه های مواصلاتی این شهرستان افزود: به همه رانندگان توصیه می شود که از سفر های غیر ضروری در راه های کوهستانی اجتناب کنند.
وی گفت: به دنبال بارش باران و جاری شدن سیل طی ماه گذشته در این منطقه و تخریب زیر ساخت های جاده ای که موجب شکسته شدن راه ها و پل های ارتباطی شد، ورود وسائل نقلیه از سمت خلخال واقع در محدوده گردنه الماس به سمت پونل و رضوانشهر ممنوع می باشد.
وی ادامه داد: حرکت در این محور، فقط از سمت پونل برای خودرو های امدادی و سبک محلی جهت تردد در روستاهای رضوانشهر به شرط احتیاط آزاد می باشد.
رئیس اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای رضوانشهر افزود: اکیپ های امدادی و راهداری این شهرستان در آماده باش کامل می باشند و طی امروز شاهد چندین فقره ریزش کوه در چندین نقطه از این محور بودیم که با کمک و تلاش نیرو های راهداری، اقدام به ریزش برداری شد.
به گفته هوشمندپور ، جاده پونل به سمت روستای بیاچال و امام زاده صالح در این شهرستان نیز از راه های جنگل و کوهستانی است که نیاز به نگهداری و مراقبت شبانه روزی دارد و رانندگان ضمن رعایت قوانین و با احتیاط کامل در این محور ها تردد کنند.
رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و محور پونل به خلخال از راه های سخت گذر این شهرستان می باشد.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.