میثم محبوب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش گیلان و کاسپین قزوین عصر فردا (سه شنبه 15 آبان ماه) در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به مصاف هم خواهند رفت.
وی ادامه داد: در این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به میزبانی داماش گیلان از حساسیت ویژه ای برای این تیم برخوردار است.
وی افزود: تیم فوتبال داماش گیلان که هم اینک در صدر جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار دارد، با پیروزی برابر کاسپین قزوین ، می تواند به روند صدرنشینی خود ادامه دهد تا شانس قهرمانی این تیم افزایش یابد.
به گفته محبوب ، همچنین با هماهنگی های انجام شده با مسئولان هیات فوتبال استان، تماشای این مسابقه برای طرفداران داماش رایگان است و امیدواریم که تماشاگران و هواداران از این بازی نیز استقبال خوبی داشته باشند.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه اول ، تیم داماش گیلان با کسب 13 امتیاز از شش مسابقه صدرنشین است، تیم فوتبال کاسپین قزوین نیز با کسب 10 امتیاز از شش مسابقه در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن نیز در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.