به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان روز یکشنبه در اجتماع بزرگ مردم شهرستان رضوانشهر گفت: دانش آموزان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی داشتند؛ جوانان عزیز این مملکت اعم از دانش آموزان و دانشجویان، امروز هم با کسب موفقیت های گوناگون و تحصیل علم و دانش، برای آبادانی و شکوفایی این مرزو بوم تلاش می کنند.
حجت الاسلام جمال یاری با اشاره به وقایع و اتفاقات 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی افزود: در این روز تاریخ ساز، دانش آموزان توانستند مسیر پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت ببخشند و به همه جهان اعلام دارند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال، در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود که مهم ‌ترین ویژگی آن، قرارگیری این مراسم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که تحریم‌های ظالمانه آمریکا، حلقه اقتصادی را بر زندگی مردم ایران تنگ کرده اما با تمام این شرایط مردم ایران با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی آمادگی خویش را جهت ایستادگی در مقابل زیاده‌ خواهی های استکبار جهانی اعلام کرده اند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

** برگزاری راهپیمایی 13 آبان در صومعه سرا
علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشکوه و حماسه ساز مردم، این حضور گسترده را باعث ناامیدی و یأس دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دانست.
امام جمعه صومعه سرا نیز در جمع راهپیمایان، 13 آبان را تبلور تفکر استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران دانست و گفت: این روز نماد ایستادگی در برابر یزیدیان زمان و اعلام برائت و تنفر همگانی از استکبار جهانی است.
حجت الاسلام راشدی نوری اظهار داشت: دشمن باید بداند استکبارستیزی در نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان نهادینه شده و هرگز این نسل اجازه شکاف و رخنه به دل نظام و ملت را نمی دهند.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

** برگزاری مراسم 13 آبان در آستانه اشرفیه
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه آستانه اشرفیه در جمع راهپیمایان 13 آبان در حرم سید جلال الدین اشرف (ع) ظلم ، جنایت ، تکبر ، زور و ... را از ویژگی های استکبار عنوان و تصریح کرد: ملت ایران، نماد مبارزه با استکبار جهانی است و این ملت، هیچگاه زیر بار زور و ستم نمی رود.
وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در این راهپیمایی نشان داد که با بصیرت و آگاهی تمام وقایع دنیا را به خوبی درک کرده است.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
7287 / 7293/7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.