به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارحنگل رشت و در زیر بارش باران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیحه یک بر صفر حریفش را مغلوب کرد تا پس از 11 هفته، طعم شیرین پیروزی را بچشد.
این پیروزی در حالی رقم خورد که بارش باران گاهی اوقات بسیار شدید بود که این امر به طور حتم به نفع یاران سپیدرود بود چون آنان با اینگونه شرایط آب و هوایی آشنایی بیشتری دارند و تواستند از این فرصت به خوبی استفاده و اولین پیروزی خود را آن هم در رشت کسب کنند.
البته طرفداران و هواداران خونگرم سپیدرود رشت انتظار این پیروزی را خیلی زودتر از این و در هفته های گذشته داشتند اما این طرفداران برای کسب اولین پیروزی تیم خود، 11 هفته منتظر ماندند تا سرانجام این پیروزی در رشت و زیر بارش باران های نقره ای رقم بخورد.
تبم سپیدرود پیش از این نیز در بازی های خانگی خود نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و 2 تساوی برابر تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان تنها امتیازهای کسب شده این تیم در دیدارهای خانگی محسوب می شد.
این در حالی است که سرخپوشان رشتی در سایر دیدارهای خانگی خود متحمل شکست شده بودند که همچنین سنگین ترین شکست این تیم نیز در رقابت های لیگ برتر در رشت و برابر سپاهان اصفهان رقم خورد که تیم سپاهان با نتیجه عجیب شش بر یک سپیدرود را مغلوب کرده بود.
شکست 2 بر صفر سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل آن هم برابر تیم پدیده ، دبگر بازی خانگی این تیم محوسب می شود و در سایر دیدارها سرخپوشان رشتی مهمان بودند که از شش بازی فقط یک تساوی کسب کردند.
تساوی برابر ماشین سازی تبریز تنها امتیاز خارج از خانه تیم سپیدرود از ابتدای فصل تاکنون محسوب می شود و این تیم در سایر دیدارهای خارج از خانه برابر تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پیکان ، استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز متمحل شکست شد.
با این وجود و کسب این نتایج ضعیف ، تیم سپیدرود در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت و برای اینکه بازیکنان این تیم روحیه مناسبی پیدا کنند و از زیر فشار شکست های متوالی رهایی یابند، نیازمند پیروززی برابر تیم پارس حنوبی جم بودند که در نهایت سرخپوشان رشتی به هدف خود دست یافتند.
تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر پارس جنوبی جم بازی قابل قبولی را ارایه داد و سرانجام با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد تا علاوه بر اینکه طعم شیرین پیروزی را بچشد، طلسم ناکامی های این تیم نیز شکست شد و هم اینک طرفداران سرخپوشان رشت امیدوارند که این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر قدرتمندتر ظاهر شود.
این در حالی است که کادر فنی سپیدرود مدعی است این تیم در چند دیدار اخیر نسبت به اول فصل، بازی های قابل قبولی را ارایه داده اما نتوانست نتایج خوبی را کسب کند.
البته بازی تیم سپیدرود رشت برابر پرسپولیس ، پیکان و تراکتورسازی گواه این امر است چون این تیم در هر سه دیدار برابر تیم های قدرتمند و در بازی های خارج از خانه با دریافت گل در لحظات پایانی مغلوب شد وگرنه می توانست در این دیدارها با کسب یک تساوی به کار خود پایان دهد.
با توجه به روند رو به رشد سپیدرود در بخش کارهای تاکتیکی و همچنین قدرت جسمانی بازیکنان ، کادرفنی این تیم امیدوار است در دیدارهای آینده علاوه بر انجام بازی قابل قبول، با کسب نتیجه از انتهای جدول جدا شوند.
به طور حتم پیروزی تیم سپیدرود رشت برابر پارس جنوبی جم ، روحیه بازیکنان این تیم را افزایش داده و هم اینک طرفداران پرشور این تیم منتظرند با شکسته شدن طلسم ناکامی ها، سرخپوشان رشتی در دیدارهای آینده نیز بتوانند امتیاز مناسب و پیروزی کسب کنند.
تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب شش امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و این در حالی است که تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان به ترتیب با کسب هشت و هفت امتیاز در مکان های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند.
با توجه به شرایط موجود جدول رده بندی، تیم سپیدرود با پیروزی برابر پارس جنوبی جم فاصله خود را با تیم های بالاتر از خود کاهش داده و با کسب یکی دو پیروزی خانگی ، این تیم می تواند به جایگاه بالاتری در جدول صعود کند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.