به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر جهان آرای روز شنبه در دیدار اعضای تشکل های دانش آموزی استان گیلان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: با حضور همه جناح های سیاسی و وحدت بیشتر در راستای مقاومت هر آن چیزی که استکبار جهانی خوانده، در این راهپمایی شرکت کرده و عزتمندی ایران را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.
وی با اشاره به آمادگی همه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: دانش آموزان بایستی همواره در عرصه های مختلف نقش آفرین باشند و سیزدهم آبان نیز یکی از این عرصه هاست که یقینا دانش آموزان به نقش مهم خود در این عرصه واقف هستند.
جهان آرای در ادامه سخنانش با بیان اینکه دانش آموزان فرصت های خوبی برای نقش آفرینی دارند، اضافه کرد: شما می توانید در آینده به عنوان چهره های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... مطرح شوید بنابراین بایستی به خوبی به نقش امروز خود بپردازید.
وی با اشاره به نطق های نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان گیلان در بخش های مختلف تصریح کرد: از اینکه بحث ها و مطالبات شما فارغ از کلاس، مدرسه، محله و منطقه بوده و در سطح ملی و جهانی مطرح شده، به بزرگی اعضای تشکل های دانش آموزی اضافه کرده است.
در این دیدار نمایندگان هر یک از تشکل های دانش آموزی استان گیلان شامل بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان جوانان هلال احمر به بیان نظرات و خواسته های خود پرداختند.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
فردا (یکشنبه 13 آبان) روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.