رئیس هیات ووشو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات ووشو قهرمانی انتخابی تیم ملی که در تبریز جریان داشت، بانوان گیلانی یک مدال طلا و سه مدال نقره کسب کردند.
محمدرضا نوبخت افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، سیده نسیبه میرشهیدی ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در این دوره از مسابقات با برتری برابر همه رقبای خود، مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین زهره محمدعلیپور دیگر ووشوکار شایسته گیلانی مقام نایب قهرمانی مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد و توانست مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد.
وی بیان کرد: زهرا شفیعی و شقایق حقگویی دیگر ووشوکاران شایسته گیلانی حاضر در این رقابت ها نیز موفق به کسب مدال نقره رقابت ها شدند و عنوان نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.
با توجه به اینکه این دوره از رقابت ها ، جنبه انتخابی تیم ملی داشت، این چهار ورزشکار شایسته گیلانی با کسب مدال طلا و مدال های نقره این دوره از مسابقات ، به اردوی تیم ملی ووشو بانوان نیز راه یافتند. در رقابت های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در تبریز با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.