به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
این مسابقه زیر بارش باران برگزار شد و همین مسئله زمینه ساز حضور حدود تنها چهار هزار نفر در ورزشگاه شد ولی باران روی کیفیت بازی تاثیر چندانی نگذاشت و هر دو تیم، یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند.
پیش از این اعلام شده بود حسین ابراهیمی محروم است و با پیگیری مسئولان باشگاه سپیدرود از سوی سازمان لیگ اعلام شد که او می تواند سپیدرود را در دیدار برابر پارس جنوبی همراهی کند اما پنجشنبه شب اعلام شد که ابراهیمی چهار اخطاره و محروم است؛ این اتفاق عجیب از سوی سازمان لیگ باعث شد تا این بازیکن از حضور در دیدار برابر پارس جنوبی محروم شود و کادر فنی سپیدرود نیز مجبور شد بازیکن دیگری را جایگزین او کند.
قبل از آغاز این دیدار ، دو تیم برای گرم کردن وارد زمین بازی شدند و تماشاگران سپیدرود زیر بارش باران به تشویق تعدادی از بازیکنان و همچنین علی کریمی سرمربی تیم خود پرداختند؛ گرچه در این مسابقه نیز حسین کعبی بازیکن متعصب سپیدرود نیمکت نشین بود و حتی فرصت حضور در زمین بازی را پیدا نکرد اما تماشاگران قبل از آغاز بازی ، بارها او را تشویق کردند.
قبل از شروع مسابقه، کادر فنی سپیدرود رشت با دسته های گل به سمت نیمکت پارس جنوبی رفتند و ضمن خوش آمدگویی با آنان، علی کریمی و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم با هم روبوسی و خوش و بش کردند.
در جریان این مسابقه، بارها کادر فنی و حتی بازیکنان تیم پارس جنوبی به تصمیمات داوری معترض بودند که البته اکثر این اعتراضات نیز بی مورد بود اما این اعتراضات درحین انجام بازی و پس از اتمام نیمه اول و همچنین آخر بازی نیز ادامه داشت.
در دقیقه 30 این مسابقه ، مهرداد بایرامی بازیکن سپیدرود رشت در داخل محوطه جریمه پارس جنوبی جم صاحب توپ شد و توانست دروازه این تیم را باز کند اما در کمال تعجب سعید رحیمی مقدم داور این دیدار گل را مردود و یک ضربه پنالتی به سود سپیدرود اعلام کرد.
مردود اعلام شدن گل سپیدرود و گرفتن یک ضربه پنالتی به جای این گل سالم ، تاثیری در نتیجه بازی نداشت چون ضربه پنالتی را محمد غلامی وارد دروازه پارس جنوبی جم کرد تا فقط نام گلزن عوض شود.
در دقیقه 50 یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپیدرود اتفاق افتاد و کادر فنی پارس جنوبی اعتراض زیادی انجام داد که این امر باعث شد درگیری بین نیمکت دو تیم به وجود آید؛ این درگیری با وساطت داوران خاتمه یافت ولی در نهایت سعید رحیمی مقدم داور این مسابقه ، حسین پاشایی یکی از مربیان پارس جنوبی و آرمین بیابانی آنالیزور سپیدرود را از نیمکت اخراج کرد و درحالیکه آنالیزور سپیدرود به سکوها رفت، مربی پارس جنوبی بر روی نیمکت باقی ماند.
این دیدار با وجود حاشیه های پیش آمده با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود پایان یافت و تماشاگران و طرفداران سپیدرود پس از پایان این دیدار، زیر بارش باران به جشن و پایکوبی پرداختند تا طعم اولین پیروزی در رقابت های لیگ برتر را زیر دانه های نقره ای باران در شهرباران بچشند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پارس جنوبی جم با 13 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت نیز با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.