یکی از مربیان تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص برگزاری این تمرین در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این تمرین که در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، روی نقاط ضعف و قوت تیم پارس جنوبی جم کار کردیم.
محسن سیدی افزود: همچنین کادر فنی سپیدرود علاوه بر مرور تاکتیک های موردنظر در دیدار برابر پارس جنوبی جم ، تمرین شادابی را برای تیم سپیدرود درنظر گرفت تا بازیکنان با آمادگی کامل و روحیه مناسب مقابل حریف قرار گیرند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر پارس جنوبی جم از میثم فردوسی، حسین شنانی ، یعقوب کریمی و بابک حاتمی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند سود ببرد اما خوشبختانه حسین ابراهیمی محروم نیست و می تواند سپیدرود را در این مسابقه همراهی کند.
سیدی یادآور شد: پیش از این گفته می شد که این هافبک توانمند چهار اخطاره شده و در دیدار برابر پارس جنوبی جم غایب است اما با استعلام از سازمان لیگ برتر فوتبال، او چهار اخطاره نیست و می تواند در بازی برابر پارس در ترکیب تیم سپیدرود حضور یابد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر فردا (جمعه 11 آبان ماه) در هفته یازدهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، پارس جنوبی جم با کسب 13 امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.