مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سپیدرود رشت در این مسابقه حساس عصر جمعه 11 آبان ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تیم پارس جنوبی جم است و از میثم فردوسی، حسین شنانی ، یعقوب کریمی و بابک حاتمی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در این دیدار سود ببرد.
مهرشاد عبادتکار افزود: همچنین حسین ابراهیمی هافبک توانمند تیم فوتبال سپیدرود به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، محروم شد و این بازیکن نیز نمی تواند سپیدرود را در بازی برابر پارس جنوبی جم همراهی کند.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات سپیدرود تا قبل ار رویارویی با پارس جنوبی جم در رشت ادامه می یابد تا این تیم با قدرت و تمام توان برابر این تیم جنوبی قرار گیرد و امیدواریم با حمایت طرفدارانش در دیدار برابر پارس جم با ارائه یک بازی تماشاگرپسند، به اولین پیروزی خود دست یابد.
تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، پارس جنوبی جم با کسب 13 امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.