رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی دیدارهای هفته اول تا سوم از دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر پومسه مردان جام ستارگان که در تهران برگزارشد، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب سه مدال نقره و دو مدال برنز شدند.
محسن سترگی افزود: این رقابت ها با حضور 120 ورزشکار در سه بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در رده ‌های سنی مختلف برگزار شد که مسابقات انفرادی استاندارد در 9 وزن و رقابت های انفرادی ترکیبی در چهار وزن برگزار شد.
وی بیان کرد: در جریان این مسابقات ، در بخش انفرادی استاندارد در رده سنی 12 تا 14 سال طاها روشنی مبارکی تکواندوکار شایسته گیلانی موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد همچنین در رده سنی 41 تا 50 سال، سید حسین موسوی نیا دیگر تکواندوکار شایسته و توانمند استان توانست مقام نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره را تصاحب کند.
وی بیان کرد: در رده سنی 51 تا 60 سال نیز ابراهیم خاوری دانشور از استان گیلان مقام سوم دور برگشت مسابقات تکواندو پومسه جام ستارگان را کسب کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.
رئیس هیات تکواندو استان اضافه کرد: در رقابت های بخش انفرادی ترکیبی نیز در رده سنی 15 تا 17 سال ، محمد صبوری از گیلان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز این مسابقات و در رده سنی 18 تا 30 رقابت های انفرادی ترکیبی ، سید علی موسوی نیا موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.