مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام ‏حذفی را اعلام کرد که در اولین دیدار این مرحله، تیم های داماش گیلان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم می روند.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و طبق برنامه اعلام شده، تیم های فوتبال داماش گیلان و ماشین سازی تبریز عصر چهارشنبه هفته آینده نهم آبان ماه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
وی یادآور شد: تیم داماش در مرحله یک هشتم نهایی نیز مهمان تیم مقاومت بود که موفق شد این تیم را در تهران شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
داماش گیلان پیش از این و در مراحل قبلی رقابت های جام حذفی کشور، برابر تیم های فوتبال قشقایی شیراز و چوکا تالش نیز به برتری رسیده بود. به جز تیم داماش که به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور راه یافته، سپیدرود رشت دیگر نماینده این استان است که در مرحله یک هشتم نهایی باید در رشت با تیم فوتبال پرسپولیس به رقابت بپردازد که زمان این دیدار از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.