مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت بیان کرد: خط کشی‌های طولی در سه شکل گرم، دو جزیی و سرد به شکل ممتد و منقطع با توجه به نوع بستر و رده عملکردی معبر در طول سال در سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن هادیزاد با اشاره به اینکه خط کشی‌های دو جزیی و گرم با توجه به قیمت و کیفیت آن اغلب در معابر شریانی و اصلی درجه یک انجام می‌شود، افزود: این خط کشی‌ها به صورت مکانیزه و با گلاسبید (دانه‌های شیشه ای) و با عرض ۱۵ سانتی‌متر و ضخامت فیلم خشک ۱۵۰۰ میکرون (برای رنگ دوجزیی) و ۳۵۰ میکرون (برای رنگ سرد) انجام می شود. 

هادیزاده عنوان داشت: بزرگراه‌های خلیج فارس، شهدای گمنام، شهید قلی پور، شهید بهشتی، شهید مدرس و خرمشهر از معابری هستند که خط کشی ممتد کنار میانه وسط و دو خط منقطع مسیر تردد، به تازگی در آنها با رنگ‌های دوجزیی و سرد اجرایی شده و همچنین خیابان‌هایی مانند ولی عصر(عج)، شهید انصاری و امام نیز از جمله معابر اصلی هستند که با رنگ‌های مذکور خط کشی شده‌اند.   مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری رشت خاطرنشان کرد: خط کشی‌های عرضی نیز در شکل بلوک‌های عابر که با عرض ۵۰ سانتی‌متر و طول ۳ متر و همچنین بستر سرعت‌کاه‌ها برای آشکارسازی انجام شده و همچنین انواع کف نوشتارها که شامل کلماتی مانند "آهسته"، "سرعت کاه"، " احتیاط"، "مدرسه" و... با رنگ دو جزیی سفید و زرد اجرا شده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.