رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: مریم رضی زاده وزنه بردار شایسته گیلانی در اردوی تیم ملی جوانان که از امروز در تهران برپا شده، حضور یافت.
اصغر ابراهیمی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری دختران جوان کشور با حضور زبده ترین ورزشکاران این رده سنی در تهران زیر نظر کادر فنی این تیم برپا شده تا بهترین نفرات به عضویت تیم ملی درآیند.
وی افزود: رضی زاده در اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور که در مشهد مقدس برگزار شده بود، درخشش خیره کننده ای داشت و به تنهایی شش مدال در رده های سنی جوانان و بزرگسالان کسب کرد و در وزن 48 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شد.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: امیدواریم این وزنه بردار شایسته گیلانی که هم اینک 19 سال سن دارد، با درخشش در این اردو نیز به عضویت تیم ملی درآید تا این تیم را در رقابت های مختلف همراهی کند.
این وزنه بردار شایسته گیلانی در اولین دوره رقابت های قهرمانی بانوان کشور ، در رده سنی جوانان موفق به کسب هر سه مدال طلا و عنوان قهرمانی شد و در رده سنی بزرگسالان نیز، یک مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد.
پیش از این نیز معصومه امانی سرمربی تیم وزنه برداری بانوان استان گیلان، به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری دختران نوجوان کشور انتخاب شده بود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.