فرماندار رشت در واکنش به جوسازی‌ برخی رسانه‌ها انتخاب علی بهارمست به‌عنوان سرپرست شهرداری را دارای وجاهت قانونی دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد جوانان شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به حواشی اخیر انتخاب شهردار در شورای‌شهر رشت ابراز داشت: در فضاهای مجازی و رسانه‌ها نسبت به این امر ابراز نگرانی کردند و حتی انتقاد نیز می کردند که چرا فرماندار در مورد این مساله صحبت نمی‌کند. در حالیکه ما وظایف خودمان را چهارچوب قانون عمل کردیم و عمل خواهیم کرد و قرار نیست هر اقدامی انجام می دهیم رسانه‌ای و جنجالی کنیم یا مصاحبه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت متذکر شد: ما به وظیفه قانونی خودمان عمل می‌کنیم. البته هر وقت لازم شد در این مورد به افکار عمومی و مردم خوب رشت توضیح خواهیم داد و امیدواریم در نهایت انتخاب خوبی برای شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به ابهامات انتخاب سرپرست جدید شهرداری رشت نیز گفت: من اعلام می‌کنم عملکرد بهارمست از اعتبار و وجهه قانونی برخوردار است. شورای اسلامی وظیفه انتخاب شهردار را دارد و اگر ظرف سه ماه نتواند فرد جدیدی را انتخاب کند یک نفر از کارکنان شهرداری به‌عنوان مسئول و سرپرست انتخاب می‌شود. اکنون نیز ادامه خدمت بهارمست از اعتبار قانونی برخوردار است.

مومنی‌زاده یادآور شد: در جامعه التهاب و حواشی پیش می‌آید. بنده به‌عنوان فرماندار جمع کننده حواشی و کاهش دهنده التهابات باشم، نه آن که با مصاحبه‌های خودم التهابات را تشدید کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.