به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقه حساس و سخت عصر روز جمعه هفته جاری چهارم آبان ماه در تبریز برگزار می شود.
با توجه به این امر ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برای رویارویی با تیم پرستاره تراکتورسازی تبریز کار دشوار و سختی را پیش رو دارد و به طور حتم این بازی یکی از دیدارهای سخت سرخپوشان رشتی در دور رفت بشمار می رود.
تیم سپیدرود که هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن اصفهان در یک دیدار خانگی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت، در این دیدار باید در برابر تیم پرطرفدار تراکتورسازی به میدان برود.
ابن در حالی است که تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته نهم در آبادان با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم صنعت نفت شد و به طور حتم در دیدار با سپیدرود رشت فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می کند .
البته این امر به طور حتم تیم سپیدرود را دچار مشکل خواهد کرد اما این تیم هم اینک از لحاظ وضعیت بدنی بازیکنانش در شرایط بهتری قرار دارد و ضعف هفته های گذشته در این تیم تا حد زیادی برطرف شده که نمونه بارز آن نیز نحوه بازی این تیم برابر ذوب آهن بود.
تبم سپیدرود که در چند دیدار گذشته خود به طور معمول از دقیقه 60 با ضعف مفرط بدنی بازیکنان مواجه می شد در دیدار با ذوب آهن از دقیقه حدود 70 بر بازی تسلط کاملی یافت و حملات متعددی را نیز بر روی دروازه این تیم پایه ریزی کرد که این امر نشان می هد که ضعف بدنی این تیم برطرف شده و کادر فنی سپیدرود در تعطیلات 20 روزه لیگ برتر این ضعف را تا حد زیادی از بین بردند.
با این وجود طرفداران سپیدرود نیز انتظار دارند که تیمشان در دیدار سخت برابر تراکتورسازی و مقابل طرفداران این تیم از خود مقاومت شایسته ای نشان دهد و علاوه بر کنترل بازیکنان تراکتورسازی ، نیم نگاهی هم به گشودن دروازه سرخوشان تبریز داشته باشند.
با توجه به شرایط جدول رده بندی، تیم سپیدرود باید برای دیدارهای خارج از خانه خود نیز حساب باز کند و به کسب حداقل یک امتیاز نیز بیاندیشد تا با پیروزی های احتمالی در دیدارهای خانگی ، از انتهای جدول جدا و در لیگ برتر ماندگار شود.
با این وجود به طور حتم اکثر طرفداران سپیدرود و حتی کارشناسان انتظار کسب پیروزی از این تیم در دیدار برابر تراکتورسازی را ندارند اما کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار سخت دور از دسترس نیست.
البته به گفته کادر فنی تیم فوتبال سپیدورد رشت، شرایط بازیکنان این تیم مساعد است و آنان مترصد کسب امتیاز مقابل تیم تراکتورسازی تبریز هستند و حتی تعدادی از طرفداران خوشبین سپیدرود نیز ادعا دارند که اولین پیروزی این تیم در رقابت های فصل جاری در تبریز رقم می خورد.
تیم سپیدرود رشت تاکنون در رقابت های لیگ برتر پیروزی کسب نکرده و از 9 بازی انجام داده ، سه تساوی و 9 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده تا در انتهای جدول رده بندی قرار داشته باشد.
البته به جز تیم سپیدرود رشت که تاکنون در رقابت های فصل جاری پیروزی کسب نکرده ، تیم نفت مسجد سلیمان نیز چنین وضعیتی دارد اما سپیدرود به دلیل شکست بیشتر در انتهای جدول قرار دارد.
با این اوصاف به طور حتم کادر فنی سپیدرود برای باختن به تبریز نمی روند و با توجه به اینکه در چند دیدار اخیر این تبم نسبت به بازی های اول فصل بهتر در میدان ظاهر شد، طرفداران سپیدرود انتظار دارند که این شرایط در دیدار سخت و حساس این تیم مقابل تراکتورسازی نیز تکرار شود و تیم سپیدرود با ارایه یک بازی قابل قبول، روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
به هر حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در نهایت نتیجه این دیدار سخت و حساس چه رقم می خورد، آیا سرخپوشان تبریزی به یک پیروزی راحت می رسند و یا سرخپوشان رشتی دست به کار بزرگی می زنند و با خلق یک شگفتی، تراکتورسازی را در تبریز شکست می دهند و یا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی به اتمام خواهد رسید.
البته تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز، همچنان میثم فردوسی و حسین شنانی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان آسیب دیده با رفع مصدومیت ، به تمرینات تیم اضافه شدند تا سپیدرود را در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز همراهی کنند.
تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم تراکتورسازی تبریز با کسب 9 امتیاز در مکان هفتم و تیم سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.