فرماندار ماسال با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه جامعه بر لزوم تغییر نگرش به امر آموزش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برخی از افراد به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مصرفی نگاه می‌کنند، گفت: برخلاف نگرش این افراد، آموزش و پرورش زیربنای تولید و توسعه جامعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه  باید نگاه ها به امر آموزش تغییر کند، خاطر نشان کرد: همواره معتقد به توجه ویژه به آموزش و پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان در راستای توسعه آموزش بوده ایم.

فرماندار ماسال رشد یا انحطاط فرهنگی یک جامعه را وابسته به آموزش و پرورش دانست و افزود: ظرفیت بالای آموزش و پرورش می تواند در حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کارگشا باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش از بروز آسیب ها درحوزه های دیگر می کاهد، تاکید کرد: دقت امروز ما نسبت به سرنوشت دانش آموزان، اثرات ملموس و غیرملموس فراوانی بر آینده جامعه دارد.

نادر جهان آرائی ادامه داد: همانگونه که رئیس شورای آموزش و پرورش در سطح کشور و استان، رئیس جمهور و استاندار است، در سطح شهرستان نیز فرمانداران ریاست شورای آموزش و پرورش را بر عهده دارند که نشان از اهمیت امر آموزش در جامعه است.

وی با اشاره به لزوم پی گیری مطالبات دانش آموزان و فرهنگیان،  تصریح کرد: مدیران باید برای حل مشکلات پیش رو از شهامت لازم در عرصه ی مدیریت برخوردار باشند و با تمام توان و تعامل با سایر نهادها در جهت رفع کاستی ها حرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.