رئیس هیات کشتی استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جریان این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در رودبار برگزار شد، کشتی گیران گیلانی استقبال خوبی از این رقابت ها داشتند.
نقی هدایتی افزود: بر این اساس و در این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهدای رودبار برگزار شد، 203 کشتی گیر از شهرها و بخش های مختلف این استان در دو رده فرنگی و آزاد با هم رقابت کردند.
وی ادامه داد: در رقابت های کشتی آزاد که با حضور 148 کشتی گیر در قالب 33 تیم برگزار شد، در نهایت تیم کشتی آزاد شهرداری لنگرود عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد، تیم رودبار دوم شد و ملوان جوان رشت نیز در مکان سوم قرار گرفت.
به گفته هدایتی، در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان گیلان نیز 55 کشتی گیر در قالب 14 تیم در رودبار با هم به رقابت پرداختند که در این رشته شهرداری لنگرود عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، تیم لاهیجان در مکان دوم قرار گرفت و تیم شهید رجایی رشت نیز مقام سوم را به دست آورد.
از 26 مهر تا دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده که در این هفته مسابقات ، جشنواره و برنامه های مختلف ورزشی در اقصی نقاط کشور انجام و همچنین مسابقات قهرمانی نیز در این ایام با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.