به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان )از ساعت 15 عصر دوشنبه در ورزشگاه تحتی بندرانزلی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان فجرسپاسی شیراز بود.
دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که ملوان بندرانزلی پس از کناره گیری فرهاد پورغلامی با هدایت پژمان نوری و با حمید عرفانی، سعید سالارزاده، عبدالعظیم گوک، وحید حیدریه، پوریا غلامی، شهاب زندی، میلاد کمندانی، خشایار زبرجد، محمد حسین‌پور، بابک مرادی و شهریار مغانلو به عنوان 11 بازیکن اصلی به میدان رفت و در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز با هدایت مجید صالح از پیمان سلمانی، سیدجلال عبدی، حمید جوکار، مهدی کربلایی، رامین دهقانی، حسین بهرامی، میلاد صفایی، مجتبی حقدوست، علی امیری، اسماعیل بابایی محمد حسین کریم‌زاده در میدان مسابقه استفاده کرد.
قضاوت این دیدار برعهده محمد محمدی بود و کوروش کریمی ، هیوا بهمنی و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت یاری می کردند.
بازی در هوایی آفتابی آغاز و در نیمه نخست بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با استفاده از کناره‌ها حملاتی را روی دروازه تیم فجر شهید سپاسی شیراز طراحی کردند و در سوی دیگر میدان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در تلاش برای استفاده از ضدحملات بود اما در نهایت حملات بی‌ثمر ماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم ملوانان با استفاده از ارسال های مستقیم چندین حمله را روی دروازه میهمان طراحی کردند و تیم فجر سپاسی شیراز نیر نتوانست از ضد حملات خود استفاده کند و در نهایت تلاش دو تیم به تساوی نتیجه انجامید .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل جدید لیگ آزادگان را با امتیاز منفی 6 آغاز کرده بود با کسب این نتیجه تساوی با مجموع 4 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و فجر شهید سپاسی شیراز با مجموع 6 امتیاز و با یک بازی کمتر در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.