به گزارش خبرنگار ایرنا، کبری راد روز دوشنبه در آئین معارفه سرپرست بهزیستی آستارا اظهار داشت: بهزیستی بر اساس قانون اساسی و برنامه ششم توسعه، خانواده های نیازمند را شناسایی و به آنها ارائه خدمت می کند و در این راستا نیازمند مشارکت مردم هستیم.
وی اضافه کرد: جایگاه و نقش بهزیستی هم اینک در جامعه شناخته شده و این امر مسئولیت پذیری و تعهد فعالان این عرصه را دوچندان کرده است.
وی اظهار کرد: بر همین اساس استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت و سازمان بهزیستی از سال 82 در بحث واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی موفق عمل کرده و بیش از 90 درصد فعالیت های اجرایی بهزیستی گیلان به بخش خصوصی واگذار شده است.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان گیلان گفت: مراکز فوریت های اجتماعی در 14 شهرستان گیلان فعال است و به زودی پانزدهمین مرکز در شهرستان املش راه اندازی خواهد شد.
راد افزود: شهروندان گیلانی مصادیق کودک آزاری، خودکشی و همسر آزاری را با تلفن 123 گزارش کنند تا خاطیان، شناسایی و برای مشاوره و درمان به مرکز منتقل شوند.
در این آئین از تلاش های فرشاد پورافقی تقدیر و فریبرز خورشیدی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی آستارا معرفی شد.
16 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.
بندر آستارا با 91 هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 700 خانوار این شهرستان از خدمات حوزه امور اجتماعی و توانبخشی سازمان بهزیستی بهره مند هستند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.