مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان گفت:رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برای حضور در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان در سال جاری و بازدید از زیرساخت های استان به گیلان سفر می کند.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور از سفر سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در استان گیلان برای حضور در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان و بازدید از زیرساخت‌های استان گیلان خبر داد.

محمدپور با اشاره سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان گیلان بیان کرد: سردار جلالی برای حضور در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان و بازدید از زیرساخت های استان به گیلان سفر می‌کند.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به هدف برگزاری از این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور تمامی مدیران کل پدافند غیرعامل کشور در حال برگزاری است، همچنین کسب آمادگی‌های لازم برای برگزاری مانورهای مهم و تأثیرگذار در سطح کشور، امروزه به عنوان یکی از اصول اساسی به شمار می‌رود و در این راستا، قرارگاه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور، برنامه‌های مختلفی را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.