به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، سرخپوشان رشتی در هفته نهم این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفتند که در نهایت با این حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند این در حالی است که تیم ذوب آهن طی هفته های اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در جدول رده بندی نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد اما با این وجود، برابر سپیدرود یک امتیاز کسب کرد.
سپیدرود که پیش از این دیدار در بازی های خانگی خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود ( برابر صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافته بود)، در سایر دیدارهای خانگی متحمل شکست شده اما اکثر طرفداران تیم سپیدرود رشت انتظار کسب پیروزی برابر ذوب آهن را داشتند چون با توجه به وقفه هایی که در لیگ برتر به وجود آمد، موهبتی برای سپیدرود بود تا این تیم به هماهنگی بیشتری دست یابد.
البته کادر فنی این تیم نیز اعتقاد بر این امر داشت و آنان نیز معتقد بودند که تعطیلات به وجود آمده در لیگ برتر که به دلیل بازی های تیم ملی فوتبال به وجود آمده، باعث شده تا تیم سپیدرود از لحاظ هماهنگی و هم از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار گیرد.
با توجه به این امر، این تیم در دیدار برابر ذوب آهن نیز کاری از پیش نبرد و به دومین تساوی خانگی خود در رقابت های لیگ برتر دست یافت و با یک تساوی خارج از خانه که برابر ماشین سازی تبریز کسب کرد، این تیم از مجموع 9 دیدارش فقط سه تساوی کسب کرده و در سایر دیدارها مغلوب حریفانش شده است.
سپیدرود رشت در برابر تیم های سایپا ، پرسپولیس، پیکان تهران، سپاهان اصفهان ، پدیده مشهد و استقلال خوزستان متحمل شکست شده که بازی های این تیم برابر سپاهان و پدیده در رشت برگزار شد و سپیدرود در این دو بازی میزبان بود البته سه بازی اخیر این تیم در لیگ برتر برابر پرسپولیس ، پیکان و ذوب آهن اصفهان و همچنین دیدار سپیدرود در جام حذفی برابر ملوان در بندرانزلی که با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به برتری رسید، نسبت به سایر بازی های این تیم بهتر بود و سرخپوشان رشتی در این چهار مسابقه خود، نسبت به بازی های اول فصل بهتر ظاهر شدند.
با توجه به نتایج کسب شده تیم فوتبال پرطرفدار سپیدرود رشت تا پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر با کسب 3 امتیاز از سه تساوی، در انتهای جدول رده بندی قرار دارد البته تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان که همانند سپیدرود تاکنون پیروزی کسب نکرده اند، به ترتیب با شش و چهار امتیاز در مکان های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی بالاتر از سپیدرود قرار دارند.
وضعیت تفاضل گل تیم سپیدرود نیز بسیار نامناسب است و این تیم با دریافت 16 گل ، ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر را تا پایان هفته نهم در اختیار دارد و از طرف دیگر با به ثمر رساندن تنها 2 گل در این 9 مسابقه که هر 2 گل نیز از روی نقطه پنالتی به دست آمده، دارای ضعیف ترین خط حمله است. کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود معتقدند که این تیم روند رو به رشدی را طی می کند و این روند طی هفته های آینده با کسب نتایج بهتر عیان تر خواهد شد که البته طرفداران نیز منتظر تحقق این ادعا هستند تا تیمشان با پیروزی های خانگی بتواند از انتهای جدول جدا شود.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، 16 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.